Retouren

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.

Gratis retourzending

Als je niet geheel tevreden bent met je aankoop, kun je het artikel binnen 60 dagen na aankoop retourneren. Geretourneerde artikelen moeten nieuw zijn en worden teruggezonden in de staat waarin jij ze hebt ontvangen. New Balance behoudt zich het recht om gedragen, beschadigde of te late terugzendingen te weigeren.

Instructies Voor De Gratis Retourzending
 

Je hebt 60 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen om je bestelling helemaal GRATIS te retourneren.

  • Verpak het/de artikel(en) in de originele verpakking zodat de inhoud beschermd blijft. Alle artikelen moeten ongedragen, onbeschadigd en met alle kaartjes eraan zijn.
  • Bevestig de vooruitbetaalde UPS label op het pakket. Voor bestellingen die in meerdere pakketten worden geleverd, moet u elk pakket afzonderlijk retourneren met behulp van het label dat bij elk pakket is geleverd. Noteer het trackingnummer van de retourzending om jouw retourzending te kunnen volgen op www.ups.com. Als het label voor de retourzending ontbreekt, neem dan contact met ons op en geef je bestelgegevens door. We sturen je dan via e-mail een nieuw label.
  • Geef het pakket binnen 60 dagen na ontvangst af bij de dichtstbijzijnde UPS-locatie (te vinden via het tabblad ‘Locaties’ op www.ups.com) of plan bij UPS een afhaling in.
  • U kunt ook een gratis UPS ophaalafspraak inplannen via deze lin. https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?
  • Wacht minstens 10 werkdagen nadat we het pakket in ons magazijn hebben ontvangen voordat uw terugbetaling is verwerkt. Het is niet nodig om onze klantenservice te laten weten dat je het pakket hebt geretourneerd, aangezien we deze informatie van onze vervoerder ontvangen.

Het duurt minstens 10 werkdagen nadat we het pakket in ons magazijn hebben ontvangen voordat uw terugbetaling is verwerkt.

Houd er rekening mee dat we uw bestelling niet kunnen terugbetalen als u zich niet houdt aan ons retourbeleid of als u onze retourinstructies niet volgt.

Defecte artikelen
 

Voor artikelen die u via deze website heeft gekocht, betalen wij u graag tijdens transport beschadigde artikelen en/of artikelen met een fabrieksfout terug. Om de retour van een defect artikel te autoriseren, verzoeken wij u ons te contacteren..

Houd er rekening mee dat defecte artikelen die zonder goedkeuring naar ons magazijn worden terug gestuurd, niet worden vergoed.

Voor artikelen die in onze winkels of bij een detailhandelaar zijn gekocht, verzoeken wij u rechtstreeks contact op te nemen met het verkooppunt.

Terugbetalingen
 

De oorspronkelijke aankoopprijs van het product wordt terugbetaald via de eerder door jou gebruikte betaalwijze.

Houd er rekening mee dat we je verzendkosten alleen vergoeden wanneer je de gehele bestelling terugstuurt en de teruggestuurde artikelen voldoen aan ons retourbeleid. Als je niet de gehele bestelling terugstuurt, kunnen we de verzendkosten niet vergoeden.

Een vergoeding van de verzendkosten (indien van toepassing) blijft beperkt tot de kosten van onze goedkoopste verzendmethode. Dus als je kiest voor een expresse verzending, ontvang je alleen een vergoeding op basis van onze standaard verzendkosten.

  • Houd er rekening mee dat het ons na ontvangst van je pakket 5-10 werkdagen kost om je terugbetaling te verwerken en het bedrag over te maken naar de eerder door jou gebruikte betaalwijze.
  • Als je een artikel terugstuurt dat is aangeschaft met een geschenkkaart, dan ontvang je per e-mail een nieuwe geschenkkaart ter waarde van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
  • Als je een artikel terugstuurt dat je als geschenk hebt ontvangen, dan wordt de vergoeding overgemaakt naar de oorspronkelijke betaalwijze die voor de aankoop is gebruikt.
  • Houd er rekening mee dat wij je bestelling niet kunnen vergoeden als je de instructies voor retourzendingen niet correct opvolgt.
  • Online promotiekortingen worden toegepast en verdeeld over alle in aanmerking komende artikelen in je aankoop. Als je een deel van de aankoop terugstuurt, gaat een deel van de korting verloren.
Artikelen omruilen
 

New Balance ruilt geen artikelen om. We raden je aan een nieuwe bestelling te plaatsen voor een vervangend artikel. Onze voorraad verandert regelmatig en bepaalde maten en kleuren kunnen zijn uitverkocht.

  • Plaats een nieuwe bestelling online.
  • Volg de retourinstructies om het oorspronkelijke artikel terug te sturen en daarvoor een vergoeding te ontvangen.
Winkel- en reselleraankopen
 

Artikelen die in een winkel of bij een wederverkoper zijn gekocht, kunnen niet via de NB-websites worden geretourneerd.

Retourneren van geschenken
 

Wanneer je een geschenk retourneert, moet je het ordernummer of de naam, het adres en het telefoonnummer van de koper vermelden om de verwerking van de retourzending mogelijk te maken.